Fotografering

Vaknade för typ en halv timme sen fast har inte kommit ur sängen. Ska snart gå upp och äta frukost poch klä på mig.
Sen ska pappa fota mig. Det är bra eftersom att jag behöver mer bilder till bloggen. Ni vill ju inte se samma bilder hela tiden. Men det är om typ 2 timmar så jag kanske slänger in ett inlägg innan..

Följ mig på Instagram: Linnea Bieber
Twitter också: ATrueeBeliieber

Ni skulle göra min dag.
Puss 

Kan inte ladda upp bilder från mobilen! Åååh, blir såå irriterad på iPhone!!
 


Kommentarer
Fanny

Hej Sh du vet att man kan ta bilder från mobilen om du har blogg.se app ladda ber den om du inte har den jag gör typ bara inlägg från mobilen och jag har en iPhone tips den appen är jätte bra kram Fanny

2012-02-27 @ 10:13:04
URL: http://fanzzys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0