Hemma

Jag och mamma kom hem för en stund sen. Var jätte ledsen när vi skulle åka hem från pappa på sjukhuset. Ville stanna där med honom inatt.. Men det kommer gå bra!
Han ringer mig imorn eftermiddag. Han opereras på morgonen.

Jag och Adde smsade lite och skrev:
Jag: Såg dig på Tv nyss.. :D
Adde: Va?
Jag: Jaa, du sprang.. :)
Adde: Var?
Jag: På en äng.. :)
Adde: När?
Jag: Nyss. på Animal Planet! :) haha skämta
Adde: Haha.... :) ;) Fett skön du e!

Fett najs humor vi har asså!

Kör på Dagens Läsare snart.. Så ni har chansen.. Sista minuten ;) KOMMENTERA!!

Bild från idag. Pappa fotade! ♥



Kommentarer
emilia !

ååååå gud vilken fin bild sh!!!!!!

2012-02-28 @ 08:57:18
Nattis<3

Du är så sööt sh och din pappa är jätte bra på att fotografera saker hälsa honom det:) love ya<3

2012-02-28 @ 15:33:08
URL: http://swimpinky.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0