Dagens 5

• Jag älskar 1 April! Dels för att min BästaVän fyller år och att man får lura folk.. Hahah.. :D

• Jag är typ beronde av att vara med folk. Klarar inte att gå hem ensam efter skolan..

• Jag tycker det är sjukt kul att hänga med killar.. Nästan roligare än tjejer faktiskt.. :P

• På gympalektionerna brukar jag ofta hänga med killarna. Som idag när det var volleyboll.. Då var jag med dom..

• Funderar på att kanske sluta blogga... Har typ inga läsare och det tar så mycket tid av mitt liv :P



Kommentarer
Majis!

Nej du får inte sluta blogga!!

Din blogg är jättebra du får inte SLUTA!!!:D##

2012-03-15 @ 19:46:47
Emilia !

Jag håller verkligen med majis!!!

Du får inte sluta blogga !

2012-03-16 @ 16:43:14
Emma Calzone

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Jag dör om du slutar >.< <3

2012-03-16 @ 18:06:07
Anonym

Men bäzzan dåååå.... du har ju trippelt så många läsare som jag så då har du ju visst läsare :D <33333

2012-03-16 @ 20:57:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0